Klub Frivillig
FOR
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Sig JA! og meld dig ind i Forældrebanken

Sådan kommer du med -

Vi glæder os til din tilmelding!
Sig JA! og meld dig ind i Forældrebanken FORÆLDREBANKEN er en forening i foreningen men samtidig åben for alle, der har lyst til at være med. Alle kan være med uanset om man er medlem af klubben eller aldrig har været med. Kort sagt er FORÆLDREBANKEN for alle som har lyst til at give en hånd. Om det så blot er et par timers hjælp til kampe i hallen en søndag, som pasning af dommerbord en søndag formiddag i ny og næ til foreningens kampe eller som aktiv i bestyrelse eller udvalg. Sådan kommer du med - Log på med din profil i boksen til venstre, skriv evt. hvilke områder du gerne vil hjælpe til med og vælg "Betal" (Det koster ikke noget). Vi glæder os til din tilmelding!
Pris fra nu, indtil 01.09.2024.
0,00 kr.