Støt os, hver gang du tanker hos OK

Hver gang du tanker på dit OK Kort eller app, giver OK minimum 5 øre pr. liter og tanker du med OK Appen, giver OK lige nu 10 øre pr. liter til din klub.

Med OK’s app kan du altid tanke, vaske, parkere og meget mere. Om du vil betale med dit OK Kort, Dankort, Visa, Mastercard, MobilePay eller Apple Pay i appen, bestemmer du. Og gider du ikke apps, kan du altid få et OK Kort.

Hent OK-appen, hvor du plejer at hente apps

For at komme i gang med at støtte din klub med OK-appen, skal du hente den, hvor du plejer at hente apps til din telefon. Har du en iPhone, henter du appen i App Store. Har du en Android-telefon, henter du appen i Google Play.

Vælg hvem du vil støtte

Når du er under "Sponsorstøtte" i appen, kan du se en liste over klubber og foreninger, du kan støtte. Du kan også søge på en specifik klub – så her søger du efter Sierselv HK.

Bestil dit OK kort her

Tak fordi du tanker hos OK og støtter Sierslev HK!

Banner_300x250px_Håndbold.jpg